m e-shop

Ο χρήστης θα μπορεί να επισκέπτεται μέσω του κινητού του τηλεφώνου το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας και να πραγματοποιεί σε πραγματικό χρόνο παραγγελίες και συναλλαγές με αυτό.

 

Δυνατότητες

  • Συμβατότητα λειτουργίας με σύγχρονες συσκευές επικοινωνίας smartphones και tablet-pc.
  • Πλήρης Ηλεκτρονική Διαχείριση Παραγγελίας.
  • Διαχείριση πελατολογίου και παρακολούθηση πωλήσεων online.
  • Αυτοματοποιημένη προσθήκη, επεξεργασία και διαχείριση προϊόντων και άλλων παραμέτρων του e-shop.
  • Κατηγοριοποίηση των προϊόντων-υπηρεσιών της επιχείρησης.
  • Ενσωματωμένη αναζήτηση προϊόντων-υπηρεσιών (κατηγορία, μέγιστη τιμή, λέξη-κλειδί κ.α.)
  • Αναλυτικά στατιστικά στοιχεία προϊόντων, πελατών και πωλήσεων του e-shop.
  • Αναλυτικό ιστορικό παραγγελιών, πωλήσεων και πελατών του e-shop.
  • Εταιρική παρουσίαση.
  • Προβολή του γεωγραφικού στίγματος της επιχείρησης και κοντινών σημείων ενδιαφέροντος.
  • Διαδραστική επικοινωνία με τον χρήστη.
  • Εκτέλεση ηλεκτρονικής πληρωμής και χρήση εκπτωτικού κουπονιού.
  • Σύστημα ηλεκτρονικής κάρτας μέλους (loyalty cards).
  • Εκτυπώσιμες παραγγελίες.
  • RSS feed πρόσφατων προϊόντων.
  • Δυνατότητα χρήσης 2 ή περισσότερων γλωσσών για ευρύτερη κάλυψη πελατών και περιοχών.
  • Άμεση επικοινωνία μέσω e-mail με τους πελάτες μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης του e-shop.

Οφέλη της επιχείρησης

  • Δυνατότητα προσέγγισης νέων πελατών και επίτευξη επαναληπτικών πωλήσεων στους ήδη πελάτες, μέσω της ηλεκτρονικής προώθησης προσφορών διαμέσου του διαδικτύου.
  • Online κοινοποίηση (και σε πραγματικό χρόνο) των προσφορών.
  • Δυνατότητα ηλεκτρονικής πώλησης.
  • Παρουσίαση των προϊόντων στα smartphones των εν δυνάμει πελατών.
  • Μείωση λειτουργικού κόστους.
  • Αύξηση ανταγωνιστικότητας.
  • Συνεχής λειτουργία (24 ώρες το εικοσιτετράωρο επι 365 ημέρες το χρόνο για όλους τους πελάτες) και γεωγραφική ανεξαρτησία έναντι του φυσικού καταστήματος.
  • Πρόσβαση στα στατιστικά των πωλήσεων αλλά και στις προτιμήσεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος με σκοπό την ανάλυση των πωλήσεων και της αγοραστικής συμπεριφορά των καταναλωτών.
  • Εύχρηστο περιβάλλον διαχείρισης.
  • Online ενημέρωση των πελατών για το κατάστημά σας (μηνύματα, προσφορές, ενημέρωση πόντων κάρτας μέλους, νέα προϊόντα κ.α.).
  • Βελτίωση ταχύτητας εξυπηρέτησης.

Comments are closed.

Menu