Warning: Use of undefined constant enable - assumed 'enable' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/isosoft/public_html/wp-config.php on line 70
Public - Isosoft

Public

public1-1-300x172

Το Πληροφοριακό Σύστημα Public της Isosoft αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για το σχεδιασμό, εφαρμογή και έλεγχο των επιχειρησιακών διαδικασιών (business processes management) και καλύπτει λειτουργίες μοντελοποίησης, εύκολες στη χρήση που επιτυγχάνονται σχεδιάζοντας τις διαδικασίες ως ιεραρχικά και κατανοητά διαγράμματα ροής (flow charts).

Επιπλέον, παρέχει top-down προσέγγιση για γενική άποψη, αλλά και πλοήγηση από το γενικό σχέδιο των διαδικασιών σε επίπεδο λεπτομερειών της διαδικασίας και καθιστά εφικτή τη διαχείριση μεγάλων και πολύπλοκων μοντέλων με ογκώδη process repositories τα οποία περιέχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες.

Άλλες λειτουργικές δυνατότητες του συστήματος είναι οι εξής:

  • διαθέσιμη υποστήριξη για όλα τα καθήκοντα (tasks) σχετικά με την διαχείριση μιας διαδικασίας (business process management),
  • δυνατότητες ολοκλήρωσης των διαδικασιών με μοντέλα οργάνωσης, με ρόλους και με πόρους,
  • ευρεία προσαρμογή (customization) της εφαρμογής για ειδικές ανάγκες,
  • παρακολούθηση των αλλαγών σε όλα τα περιεχόμενα των διαδικασιών,
  • τεκμηρίωση των διαδικασιών σε κείμενο που θα περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες σχετικές με αυτήν,
  • γραφική απεικόνιση των διαδικασιών που καθορίζει τις εργασίες (activities) που πρέπει να διεκπεραιωθούν και την παράλληλη ή σειριακή ροή των εργασιών αυτών,
  • υπολογισμός δεικτών απόδοσης σε όρους χρόνου και κόστους σε επίπεδο βημάτων και συνολικής διαδικασίας.

Το σύστημα λειτουργεί ως ένας ηλεκτρονικός οδηγός ενεργειών (task manager) για κάθε διαδικασία, με επιλογή σε ενεργές και ολοκληρωμένες εργασίες. Το σύστημα υπακούει σε διαγράμματα ροής που έχουν παραμετροποιηθεί κατάλληλα ώστε να περιλαμβάνουν όλες τις απαιτούμενες φόρμες προς συμπλήρωση και όλα τα απαιτούμενα αρχεία ανά διαδικασία.

Περιλαμβάνει Yποσύστημα ορισμού χρηστών και δικαιωμάτων πρόσβασης, διαχείριση διαδικασιών, διαχείριση έργων, διαχείριση εγγράφων, έλεγχο εκκρεμοτήτων ανά υπάλληλο, έλεγχο κατάστασης υπαλλήλου, ιστορικό εγγράφων, ιστορικό διαδικασιών. Πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο : Εκκρεμότητες εγγράφων και ενεργειών, Σύστημα ειδοποιήσεων με δυνατότητα ορισμού κανόνων δημιουργίας και αποστολής των ειδοποιήσεων βάσει κριτηρίων, εκτυπώσιμες αναφορές, metrics.

 

Δυνατότητες εφαρμογής Public

 

  • Διαχειριστική Επάρκεια Τελικών Δικαιούχων ΕΣΠΑ 2007-2013
  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες
  • Ηλεκτρονική τήρηση εγγράφων – αρχείων
  • Άμεση προβολή της τρέχουσας κατάστασης των διαδικασιών
  • Μέτρηση παραγωγικότητας
  • Μέτρηση και ανάλυση δεδομένων για ποιοτική υπηρεσία
  • Σύνδεση με άλλες εφαρμογές
  • Στατιστικά – Ανάλυση δεδομένων
  • Διαρκής βελτίωση της εφαρμογής (web update)

Comments are closed.