m e-shop
Ο χρήστης θα μπορεί να επισκέπτεται μέσω του κινητού του τηλεφώνου το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας και να πραγματοποιεί σε πραγματικό χρόνο παραγγελίες και συναλλαγές με αυτό.
Δυνατότητες
- Συμβατότητα λειτουργίας με σύγχρονες συσκευές επικοινωνίας smartphones και tablet-pc.
- Πλήρης Ηλεκτρονική Διαχείριση Παραγγελίας.
- Διαχείριση πελατολογίου και παρακολούθηση πωλήσεων online.
- Αυτοματοποιημένη προσθήκη, επεξεργασία και διαχείριση προϊόντων και άλλων παραμέτρων του e-shop.
- Κατηγοριοποίηση των προϊόντων-υπηρεσιών της επιχείρησης.
- Ενσωματωμένη αναζήτηση προϊόντων-υπηρεσιών (κατηγορία, μέγιστη τιμή, λέξη-κλειδί κ.α.)
- Αναλυτικά στατιστικά στοιχεία προϊόντων, πελατών και πωλήσεων του e-shop.
- Αναλυτικό ιστορικό παραγγελιών, πωλήσεων και πελατών του e-shop.
- Εταιρική παρουσίαση.
- Προβολή του γεωγραφικού στίγματος της επιχείρησης και κοντινών σημείων ενδιαφέροντος.
- Διαδραστική επικοινωνία με τον χρήστη.
- Εκτέλεση ηλεκτρονικής πληρωμής και χρήση εκπτωτικού κουπονιού.
- Σύστημα ηλεκτρονικής κάρτας μέλους (loyalty cards).
- Εκτυπώσιμες παραγγελίες.
- RSS feed πρόσφατων προϊόντων.
- Δυνατότητα χρήσης 2 ή περισσότερων γλωσσών για ευρύτερη κάλυψη πελατών και περιοχών.
- Άμεση επικοινωνία μέσω e-mail με τους πελάτες μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης του e-shop.
Οφέλη της επιχείρησης
- Δυνατότητα προσέγγισης νέων πελατών και επίτευξη επαναληπτικών πωλήσεων στους ήδη πελάτες, μέσω της ηλεκτρονικής προώθησης προσφορών διαμέσου του διαδικτύου.
- Online κοινοποίηση (και σε πραγματικό χρόνο) των προσφορών.
- Δυνατότητα ηλεκτρονικής πώλησης.
- Παρουσίαση των προϊόντων στα smartphones των εν δυνάμει πελατών.
- Μείωση λειτουργικού κόστους.
- Αύξηση ανταγωνιστικότητας.
- Συνεχής λειτουργία (24 ώρες το εικοσιτετράωρο επι 365 ημέρες το χρόνο για όλους τους πελάτες) και γεωγραφική ανεξαρτησία έναντι του φυσικού καταστήματος.
- Πρόσβαση στα στατιστικά των πωλήσεων αλλά και στις προτιμήσεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος με σκοπό την ανάλυση των πωλήσεων και της αγοραστικής συμπεριφορά των καταναλωτών.
- Εύχρηστο περιβάλλον διαχείρισης.
- Online ενημέρωση των πελατών για το κατάστημά σας (μηνύματα, προσφορές, ενημέρωση πόντων κάρτας μέλους, νέα προϊόντα κ.α.).
- Βελτίωση ταχύτητας εξυπηρέτησης.